مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:402021-05-31سياسي

نقش بانوان در انتخابات امسال باید چندین برابر آقایان باشد


دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: امروز مجاهدان راه انقلاب اسلامی مثل کوه استوار در قله ایمان ایستاده اند.

- ایسنا/تهران دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: امروز مجاهدان راه انقلاب اسلامی مثل کوه استوار در قله ایمان ایستاده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست پرچمداران انقلاب اسلامی در نهضت امام خمینی(ره) ویژه بانوان با موضوع قیام خونین 15 خرداد ظهر دوشنبه 10 خرداد ماه در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری کارگروه زنان و خانواده قرارگاه فرهنگی نماز جمعه شهرستان ورامین برگزار شد.

در این نشست سرکار خانم لاله افتخاری دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بصیرتی عمیق و شناختی دقیق و حرکتی به هنگام توسط قیام کنندگان 15 خرداد و شهدای این قیام باعث شد که نام این دیار در تاریخ انقلاب جاوادانه شود.

وی ادامه داد: 14خرداد واقعه ای دردناک در تاریخ انقلاب ما رخ داد و بنیانگذار رخ داد بزرگ معجزه قرن از میان ما پرکشید، عظمت امام را در خارج از مرزهای ایران باید جستجو کرد در کشورهایی که تمثال امام به عنوان یک آزادی خواه نصب شده است و الگویی برای احقاق حق در میان مردمانش ترسیم گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بانوان در انتخابات امسال باید چندین برابر آقایان باشد

نقش بانوان در انتخابات امسال باید چندین برابر آقایان باشد