مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-31فرهنگي

تهیه لیست اسامی خبرنگاران شاغل در رسانه ها برای دریافت واکسن


معاون مطبوعاتی از تهیه لیست اسامی خبرنگاران شاغل در رسانه های مختلف بر اساس اولویت، برای دریافت واکسن کرونا خبر داد و تاکید کرد: از هیچ اقدامی برای حمایت از رسانه ها و فعالان رسانه ای دریغ نخواهیم کرد.

- معاون مطبوعاتی از تهیه لیست اسامی خبرنگاران شاغل در رسانه های مختلف بر اساس اولویت، برای دریافت واکسن کرونا خبر داد و تاکید کرد: از هیچ اقدامی برای حمایت از رسانه ها و فعالان رسانه ای دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون امور مطبوعاتی در نشستی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات این استان گفت: متاسفانه طی سال های اخیر در جریان رسانه ای کشور خطای اداراکی پیش آمد و آن هم کمی شدن رسانه بود.

محمد خُدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از شنیدن سخنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و نماینده مدیران مسئول روزنامه های استان همدان با تاکید بر اینکه مسائل مطرح شده در این جلسه پیگیری شده و نتایج آن به صورت گزارش مکتوب ارسال خواهد شد، گفت: ما 13 هزار رسانه و 50 هزار مدعی خبرنگاری در کشور داریم؛ 5 هزار نفر از خبرنگاران آزاد که در رسانه های مختلف مشغول به کار هستند بیمه شده اند اما با این آمار و رشد کمی رسانه ها عملاً هر کاری در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه لیست اسامی خبرنگاران شاغل در رسانه ها برای دریافت واکسن

تهیه لیست اسامی خبرنگاران شاغل در رسانه ها برای دریافت واکسن