مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:302021-05-31اقتصادي

اقلام اساسی به وفور در بازار زنجان موجود است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اقلام اساسی در بازار به وفور موجود است و هیچگونه کمبودی در این خصوص در استان وجود ندارد.

- ، ناصر فغفوری گفت: هم اکنون شاهد ثبات وضعیت اقلام اساسی در بازار هستیم و هیچگونه کمبودی در زمینه تامین قند، شکر، روغن و برنج وجود ندارد.

وی با اشاره به تامین و توزیع برنج در استان یادآور شد: برنج هندی به میزان هزار تن تامین و در حال توزیع می باشد به طوریکه هم اکنون برنج به میزان مورد نیاز هر خانوار در فروشگاههای بزرگ موجود است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: برنج تایلندی نیز به میزان 6 تن به قیمت 11 هزار تومان تامین و در بین اقشار کم درآمد و جامعه هدف توزیع شد.

ففغوری با بیان اینکه 2 هزار و 340 تن شکر نیز تاکنون در سطح استان توزیع شده است، افزود: 40 تن گوشت منجمد تامین و توزیع شده است که درخواست شده حداقل 200 تن نیز به استان تخصیص یابد.

وی در ادامه از تولید قند بیش از 3 برابر نیاز استان خبر داد و عنوان کرد: تاکنون 3 هزار تن قند از طریق اتحادیه خوارو بارفروشان و فروشگاههای بزرگ عرضه شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص وضعیت روغن در بازار گفت: از ابتدای سال تاکنون 2400 تن روغن از طریق شرکتهای پخش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلام اساسی به وفور در بازار زنجان موجود است

اقلام اساسی به وفور در بازار زنجان موجود است