مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-31سياسي

11 کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در همدان معرفی می شود


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان با اشاره به روند بررسی منتخبین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شورای شهر گفت: به زودی با رای مستقیم مردم 11 نفر را به عنوان لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان معرفی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا غلامی پاک ظهر امروز در نشستی که در دفتر رسمی در حسینیه امام(ه) و در شهرستان ها در مساجد برگزار شد، در شهر همدان تقریبا بالغ بر 75 درصد افراد منتخب حضور یافتند و اعضای شورای ائتلاف شهرستان را انتخاب کردند.

غلامی پاک هدف شورای ائتلاف را ایجاد وحدت و انسجام حداکثری در بین نیروهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر حزب و گروهی می توانستند در این شورا ثبت نام کنند و عضو شورای ائتلاف شوند تا سازماندهی و شبکه سازی شده و برای فعالیت های بعدی انقلابی نیز مدنظر باشند.

وی با تاکید به اینکه بعد از تشکیل شورای شهرستان ها موضوع شورای اسلامی شهرها مطرح بود که با فراخوان افرادی مراجعه کرده و در بررسی فرایند شورای ائتلاف و ثبت نام قرار گرفتند افزود: در شهر همدان 95 نفر ثبت نام کردند که بعد از برگزاری یک آزمون عمومی، 55 نفر برای مرحله بعد پذیرفته شدند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان با اشاره به اینکه در مرحله دوم یک نفر انصراف داد و رزومه 54 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در همدان معرفی می شود

11 کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در همدان معرفی می شود