مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-31حوادث

مردان مسلح نقابدار به دام پلیس افتادند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 7 نفره سارقان خشن در تهران خبر داد و گفت: - رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند 7 نفره سارقان خشن و مسلح خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 7 نفره سارقان خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان علاوه بر تهران در استان های فارس و خوزستان مرتکب جرایم مشابه شده بودند.

سردار علیرضا لطفی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: فروردین امسال زن جوانی با پلیس تماس گرفت و سرقت مسلحانه از خانه اش توسط 4 مرد خشن را خبر داد و گفت ساعت 8 شب 4 مرد نقابدار در حالی که اسلحه در دست داشتند از دیوار خانه ویلایی وارد ساختمان شده و اسلحه هایشان را به سمت من و 4 عضو دیگر خانواده ام که همگی خانم بودیم گرفته و طلاهایمان را سرقت کرده و پس از تخریب خانه از محل متواری شدند.

سرنخ در صحنه سرقترییس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم این پلیس راهی خانه مالباخته در محدوده دهکده المپیک شده و در تحقیقات محلی به دست آمد که سارقان با یک خودروی پژو سفید رنگی که پلاک آن مخدوش بود از محل گریخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان مسلح نقابدار به دام پلیس افتادند

مردان مسلح نقابدار به دام پلیس افتادند