مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-31پزشكي

واکسینه شده های شاهرود و میامی از 18 هزار نفر گذشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از واکسیناسیون 18 هزار نفر از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه در دو شهرستان شاهرود و میامی خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از واکسیناسیون 18 هزار نفر از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه در دو شهرستان شاهرود و میامی خبر داد.

دکتر رضا چمن در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: واکسیناسیون در شهرستان های تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

وی با اشاره به واکسیناسیون گروه های پرخطر در این دانشگاه افزود: علاوه بر این بخش قابل توجهی از جمعیت بالای 70 ساله ها در مجموعه تحت پوشش دانشگاه واکسیناسیون شدند.

وی از شهروندان بالای 70سال به عنوان آخرین گروهی که واکسیناسیون آنها در حال انجام است نام برد و خاطرنشان کرد: در مرحله اول تاکنون 11 هزار دوز واکسن کووید19 به گروه سنی بالای 70 ساله ها در شهرستان های شاهرود و میامی تزریق شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه 70درصد جمعیت بالای 70ساله ها در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه واکسیناسیون شدند ادامه داد: در مجموع در شهرستان های شاهرود و میامی 16 هزار بالای 70سال زندگی می کنند که تاکنون یازده هزار از آنها دوز نخست واکسن کووید19 خود را با موفقیت دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شده های شاهرود و میامی از 18 هزار نفر گذشت

واکسینه شده های شاهرود و میامی از 18 هزار نفر گذشت