مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 07:552021-05-31اقتصادي

شناسایی 200 واحد تولیدی غیر قابل احیا در آذربایجان غربی


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: احیای بیش از 75 واحد تولیدی راکد استان در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: احیای بیش از 75 واحد تولیدی راکد استان در دستور کار قرار دارد.

غلامرضا بابایی امروز 10 خرداد در نشست خبری بااصحاب رسانه در سالن جلسات سازمان بااشاره به احیای واحدهای صنعتی راکد استان تصریح کرد: از 504 واحد راکد صنعتی_تولیدی در استان 210 مورد طی دو سال اخیر احیا شده است.

وی با بیان اینکه امکان احیا و ادامه فعالیت 200 واحد راکد تولیدی_ صنعتی امکان پذیر نیست، ادامه داد: مقرر است تا پایان امسال کلیه واحدهای راکد تولیدی در استان تعیین تکلیف شوند.

بابایی بااشاره به اینکه باید محوریت، توسعه صنعتی باشد و بستر سرمایه گذاری در این بخش فراهم شود، تاکید کرد: باید فعالیت بخش صنعتی در استان توسعه یابد چرا که در غیر اینصورت بخشهای کشاورزی و خدمات نیز صدمه خواهند دید.

بابایی ادامه داد: باید نیروی مازاد بخش کشاورزی استان را به سمت صنعت سوق دهیم تا در آمد زایی و ارزش افزوده برای استان صورت گیرد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان با تاکید براینکه هیچ کمبودی در توزیع سهمیه آرد نانوایان و پخت نان در استان وجود ندارد، گفت: نانوایانی که بدون دلیل و به غیر از روزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 200 واحد تولیدی غیر قابل احیا در آذربایجان غربی

شناسایی 200 واحد تولیدی غیر قابل احیا در آذربایجان غربی