مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 07:552021-05-31سياسي

رودخانه ارس، مرز دوستی ملت های واقع در حاشیه ی آن است


وزیر نیرو، رودخانه ارس را مرز دوستی همه ی ملت های واقع در حاشیه ی این رودخانه عنوان کرد و گفت: این رودخانه به دوستی های مردمان ساکن روح بخشیده که باید قدردان این موضوع باشیم و بدون شک رودخانه ی ارس در مرز مشترک دو کشور به مثابه شاهرگ حیاتی مرز نشینان و .

- ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر نیرو، رودخانه ارس را مرز دوستی همه ی ملت های واقع در حاشیه ی این رودخانه عنوان کرد و گفت: این رودخانه به دوستی های مردمان ساکن روح بخشیده که باید قدردان این موضوع باشیم و بدون شک رودخانه ی ارس در مرز مشترک دو کشور به مثابه شاهرگ حیاتی مرز نشینان و نماد صلح و دوستی بوده و با افتخار می گوییم ارس برخلاف برخی آب های مرزی که زمینه ساز نزاع هستند، نمونه ی درخشان عامل توسعه و تقویت روابط بوده است.

رضا اردکانیان روز دوشنبه در آیین بزرگداشت پنجاهمین سال بهره برداری از سدهای ارس و میل-مغان بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان که در محل سد ارس برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه ی بزرگ در دنیای حوضه آبریز مشترک و رودخانه های مرزی از معدود نمونه های کهنسال و موفق همکاری مشترک است.

وی ادامه داد: اگر شرایط کرونایی حاکم نبود، جاداشت این مراسم با مشارکت مقامات و سازمان های مسئول و علاقمند به دیدن این توسعه ی همکاری برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه ارس، مرز دوستی ملت های واقع در حاشیه ی آن است

رودخانه ارس، مرز دوستی ملت های واقع در حاشیه ی آن است