مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 07:402021-05-31فناوري

پنج روستای بانه به ADSL مخابرات متصل هستند


در حال حاضر پنج روستای شهرستان بانه به اینترنت ADSL مخابرات متصل هستند.

- آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج با اشاره به اینکه ارائه خدمات مخابراتی به هم استانی ها در همه حال جز افتخارات این مجموعه است، اظهار کرد: بر اساس شرح وظایف شرکت مخابرات، این اقدام خارج از تعهدات ابلاغی است اما با توجه به هدفمند کردن فعالیت در حوزه مسولیت های اجتماعی تحقق این امر شرایط بهره مندی مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات در روستاهای سر سول و بادنجان را فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه پهنای باند در روستاهای سرسول و بادنجان از توابع شهرستان بانه بیش از 10 مگ است، خاطر نشان کرد: هم اکنون در روستای سرسول 32 مشترک و در بادنجان نیز 64 مشترک از مزایای سرویس ADSL برای انجام فعالیت های مبتنی بر این سرویس بهره مند هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: دسترسی سریع به اطلاعات در فضای مجازی، انتقال پیام از طریق صدا و تصویر، ترویج کسب و کارهای آنلاین، توسعه و ارتقاء سطح آگاهی و اقتصاد خانواده های ساکن در این دو روستا از جمله نتایج اجرای این پروژه است.

حکمت با بیان این مطلب که صفر تا صدِ پروژه تحت پوشش قرار دادن دو روستای مذکور به اینترنت پرسرعت مخابرات در کمتر از سه ماه در سال جاری طول کشید، افزود: ارایه این سرویس با کیفیت مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج روستای بانه به ADSL مخابرات متصل هستند

پنج روستای بانه به ADSL مخابرات متصل هستند