مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 07:152021-05-31سياسي

سو عملکرد علت تردید مردم بین رای دادن یا ندادن است


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این که امروزه دسته ای از مردم سر دو راهی قرار گرفتند و در تردید بین رأی دادن و ندادن هستند، گفت: این تردید به دلیل سوء عملکرد است و در حال حاضر معیشت مردم به سختی تأمین می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در دیدار جمعی از پیشکسوتان جامعه قرآنی اهواز در راستای بیان دغدغه ها و مطالبات حوزه قرآن کریم اظهار کرد: باید سعی کرد اندک دستاورد از ماه مبارک رمضان را حفظ کرد.

وی با بیان این که همانگونه که سرزمین وحی دارای جایگاه است ماه شوال نیز دارای جایگاه هست، افزود: این ماه مقدم بر سه ماه بندگی و مقدمه سه ماه دیگر است.

شوال به معنای ارتفاع و رفع گناه است که خداوند متعال گناهان را در این ماه می بخشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نهیب قرآن کریم نسبت به مهجوریت، گفت: رسول اکرم(ص) رحمت الهی است و خداوند رحمت خودش قرار داده و مظهر رحمت الهی در پیشگاه خداوند گله نمی کند اما نسبت به ثقل اصغر و اکبر گله خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر قرآن کریم به معنای واقعی کلمه در جامعه اسلامی و اعمال و رفتار خرد و کلان بروز پیدا کند، این همه بدبختی و آسیب نخواهیم دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سو عملکرد علت تردید مردم بین رای دادن یا ندادن است

سو عملکرد علت تردید مردم بین رای دادن یا ندادن است