مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 07:052021-05-31حوادث

انهدام باند قاچاق سوخت در مرزهای آبی استان هرمزگان


فرمانده مرزبانی هرمزگان از شناسایی و متلاشی شدن یک باند بزرگ سوخت قاچاق و دستگیری سرباند آن در مرزهای آبی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدظله العالی ، مرزبانان استان هرمزگان با تلاش و همت مضاعف مبارزه با قاچاقچیان در سال جاری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزداران، با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک باند بزرگ قاچاق بین المللی و شبکه ای در آب های خلیج فارس شدند.

سردار دهکی در ادامه تصریح کرد: با اقدام بموقع مرزداران و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه تعدادی لنج حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به توقیف سه فروند موتور لنج حامل سوخت قاچاق در جنوب جزیره هرمز بیان داشت: ماموران در بازرسی از لنج های توقیفی 300 هزار لیتر گازوییل قاچاق، 700 گرم مواد مخدر و دو دستگاه تلفن ماهواره ای به ارزش 40 میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری 22 قاچاقچی سوخت، خاطر نشان کرد: مرزداران با قاطعیت و اشرافیت کامل بر مرزهای آبی و خاکی این خطه از میهن اسلامی نظارت کامل دارند و مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با افراد سودجو را در دستور کار خود قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق سوخت در مرزهای آبی استان هرمزگان

انهدام باند قاچاق سوخت در مرزهای آبی استان هرمزگان