مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-31سياسي

منطقه آزاد کیش: حسین فریدون با مشاور روحانی در کیش دیداری نداشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در واکنش به خبری در خصوص دیدار حمیدرضا مومنی با حسین فریدون برادر رییس جمهور اعلام کرد: - سازمان منطقه آزاد کیش دیدار مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد با حسین فریدون برادر رییس جهمور در جزیره کیش را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در واکنش به خبری در خصوص دیدار حمیدرضا مومنی با حسین فریدون برادر رییس جمهور اعلام کرد:سفر حمید رضا مومنی به جزیره کیش همزمان با وزیر ارتباطات و فناوری با هدف پیگیری روند اجرای طرح های عمرانی منطقه به ویژه پایانه جدید مسافری فرودگاه کیش، بررسی شرایط فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و همچنین هم افزایی در جهت رفع مشکلات از جمله مالیات بر ارزش افزوده و تامین منابع مالی با استفاده از روش های نوین در بازار سرمایه بود.

برگزاری نشست های متعدد با سرمایه گذاران و بازدید از تالار بورس و طرح های بزرگ بخش خصوصی در جزیره کیش نیز با هدف بررسی دقیق و میدانی مشکلات سرمایه گذاران، پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی و مانع زدایی برنامه ریزی شده بود.

مومنی در مدت چند ماه پس از پذیرش مسئولیت دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد با سفر های متعدد به مناطق آزاد از جمله جزیره کیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد کیش: حسین فریدون با مشاور روحانی در کیش دیداری نداشته

منطقه آزاد کیش: حسین فریدون با مشاور روحانی در کیش دیداری نداشته