مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:402021-05-31دانش

خنیفر: توصیه می کنم امتحانات پایان ترم تشریحی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان در نشست هم اندیشی پیرامون برگزاری امتحانات پایان نیمسال جاری و نیم سال آینده دانشگاه فرهنگیان، - رییس دانشگاه فرهنگیان گفت: توصیه می کنم امتحان های پایان ترم دانشجویان به صورت تشریحی و سنجش قدرت تجزیه و تحلیل به جای سوالات تستی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان در نشست هم اندیشی پیرامون برگزاری امتحانات پایان نیمسال جاری و نیم سال آینده دانشگاه فرهنگیان، با دعوت از اساتید، دانشجو معلمان و پرسنل دانشگاه به مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو، گفت: همگان با حضور پرشور و آنگونه که زیبنده میهن اسلامی، نام ایرانی اسلامی، امامین انقلاب و خانواده شهدا، ایثارگان و جانبازان است بار دیگر نشان دهند که نسبت به میهن، آینده کشور، فرزندان، آینده سازان و کیفی شدن اوضاع حساس هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت برگزاری امتحانات به صورت دقیق، منظم و با رعایت پروتکل های بهداشتی، آن را بسیار حساس و تضمین اعتبار دانشگاه دانست.

خنیفر با اشاره بر لزوم آمادگی برای تمهید مقدمات فضای فیزیکی و مجازی و الزامات سخت افزاری، نرم افزاری متناسب امتحانات، حضور حداکثری پرسنل و اعضای هیات علمی دانشگاه به منظور کنترل شرایط، پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنیفر: توصیه می کنم امتحانات پایان ترم تشریحی باشد

خنیفر: توصیه می کنم امتحانات پایان ترم تشریحی باشد