مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-31سياسي

تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی در اسلامشهر رصد می شود


فرماندار اسلامشهر از رصد تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی این شهرستان در فضای مجازی خبر داد و گفت: 15خردادماه پاسخ هیأت مرکزی نظارت به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده اعلام می شود.

- ، مسعود مرسلپور صبح دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات اسلامشهر بر رعایت دقیق قانون در همه مراحل برگزاری انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: اجرای به موقع و دقیق فرآیندهای انتخابات مطابق روزشمار باید مورد توجه مسئولان کمیته های ستادی باشد.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام و غیر قانونی کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در فضای مجازی رصد و به عنوان تخلف در پرونده کاندیداها ثبت می شود، تصریح کرد: پاسخ هیأت مرکزی نظارت به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شورای شهر نیز 15 خردادماه به وزارت کشور اعلام و پس از ارسال به فرمانداری به نامزدها ابلاغ خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه اقدامات لازم جهت آماده سازی مخازن، فضاها و محل های مناسب نگهداری تعرفه ها و اسناد و ملزومات انتخاباتی با هماهنگی کمیته حفاظت و حراست ستاد در حال انجام است، افزود: کمیته پشتیبانی با هماهنگی کمیته سلامت در اسرع وقت ضمن بازدید و آماده سازی شعب اخذ رأی از حیث مسائل بهداشتی، نسبت به پیش بینی و تهیه ملزومات بهداشتی مورد نیاز در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی در اسلامشهر رصد می شود

تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی در اسلامشهر رصد می شود