مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-31اقتصادي

کلزاکاران گلستانی هنوز وجهی دریافت نکردند


با وجود اینکه بیش از 15 روز از زمان آغاز تحویل کلزا کشاورزان گلستانی به مراکز خرید تضمینی این محصول می گذرد اما هنوز وجهی به حساب آنها پرداخت نشده است.

- ایسنا/گلستان با وجود اینکه بیش از 15 روز از زمان آغاز تحویل کلزا کشاورزان گلستانی به مراکز خرید تضمینی این محصول می گذرد اما هنوز وجهی به حساب آنها پرداخت نشده است.

در حالی که برداشت کلزا در گلستان و تحویل آن به مراکز خرید تضمینی از 25 اردیبهشت ماه آغاز و تاکنون 88 درصد محصول برداشت شده اما کشاورزان وجهی دریافت نکردند و چشم انتظار دریافت به موقع پولشان هستند.

محمدرضا عباسی_ معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دایر بودن بیش از 40 مرکز خرید تضمینی کلزا در استان، گفت: تاکنون بیش از 62 هزار تن کلزا تحویل مراکز خرید تضمینی شده است.

تاکنون پرداختی کلزا در استان نداشتیم.

وی بیان کرد: امسال با توجه به شرایط خشکسالی و کاهش 40 درصدی بارندگی و همچنین سرماهای نابهنگام، خسارت جدی به مزارع کلزا وارد شد به طوری که عملکرد در هر هکتار 400 تا 500 کیلوگرم کمتر از سال گذشته بوده و به طور میانگین میزان برداشت محصول در اراضی آبی به 1400 کیلوگرم و اراضی دیم به 1200 کیلوگرم رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلزاکاران گلستانی هنوز وجهی دریافت نکردند

کلزاکاران گلستانی هنوز وجهی دریافت نکردند