مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-31سياسي

رحمانی: مسببان شرایط فعلی مردم را به عدم مشارکت در انتخابات دعوت می کنند


نماینده مردم مشهدر مجلس با بیان اینکه آقای جهانگیری در صورت تأیید صلاحیت هم موفقیتی نداشت ،گفت: چرا باید شورای نگهبان صلاحیت کسی را که همه مشکلات فعلی نتیجه بی تدبیری های اوست را تأیید کند آیا این ظلم به مردم نیست.

- فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در باید بدانند که همصدایی با دشمن جز ذلت و خواری به دنبال نخواهد داشت، کسی که نگران آینده کشور و معتقد به اصول انقلاب اسلامی باشد مردم را به عدم مشارکت در انتخابات دعوت نمی کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: آقای جهانگیری در صورت تأیید صلاحیت هم موفقیتی نداشت، مردم فراموش نکرده اند که ایشان در مناظرات انتخاباتی سال96 چطور صحبت کردند و چه وعده هایی دادند، کدام یک از آن وعده ها عملی شده که رضایت مردم را در پی داشته باشد و دوباره مردم به این تفکر رأی بدهند چه حرف و برنامه جدیدی ایشان برای کشور دارند، اگر برنامه ای برای اشتغال و مهار تورم و بهبود وضعیت معیشت مردم داشتند باید در این 8 سال عملیاتی می کردند در حالی که پس از گذشت 8 سال ایشان طوری از گفتن مشکلات مردم بغض می کنند که گویی در این 8 سال شخص دیگری معاون اول رییس جمهور بوده است.

مردم دیگر فریب این بازی های انتخاباتی را نمی خورند و اگر ایشان در عرصه انتخابات باقی می ماند هم اقبالی متوجه ایشان نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: مسببان شرایط فعلی مردم را به عدم مشارکت در انتخابات دعوت می کنند

رحمانی: مسببان شرایط فعلی مردم را به عدم مشارکت در انتخابات دعوت می کنند