مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:102021-05-31اجتماعي

تجهیز تمامی پایگاه های سنجش نوآموزان به اتاق اکوستیک


 رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی گفت: تمامی پایگاه های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، به اتاق اکوستیک تجهیز می شود.

-  رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی گفت: تمامی پایگاه های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، به اتاق اکوستیک تجهیز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی در این نشست بابیان این که 60پروژه از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در حال ساخت است، گفت: از این تعداد 3پروژه شامل یک مدرسه جسمی-حرکتی، یک سالن چندمنظوره برای دانش آموزان جسمی-حرکتی و یک مدرسه اتیسم مربوط به آموزش وپرورش استثنایی است.

حسینی بابیان این که تربیت بدنی و تجهیزات ورزشی جزء ضروریات تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه است، افزود: بر اساس آمایش سرزمینی دانش آموزان با نیازهای ویژه به 105نوع تجهیزات توان بخشی، آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی نیاز دارند که از این تعداد 18قلم مربوط به تجهیزات وزرشی است و در سال جاری ردیف 50میلیاردی برای تجهیزات توان بخشی بودجه در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر یکی از برنامه های سازمان آموزش وپرورش استثنایی را ساخت سالن های 200مترمربعی ورزشی درون مدرسه ای در مدارس استثنایی عنوان کرد و گفت: ده مدرسه استثنایی استان تهران، زمین موردنیاز برای ساخت این سالن ها را دارند که باید تلاش شود این سالن های ورزشی باهمت خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز تمامی پایگاه های سنجش نوآموزان به اتاق اکوستیک

تجهیز تمامی پایگاه های سنجش نوآموزان به اتاق اکوستیک