مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:002021-05-31سياسي

آماده سازی 2300 سازه تبلیغاتی ویژه انتخابات در پایتخت


معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری تهران ضمن درخواست از ستادهای کاندیداهای انتخابات برای بهره گیری از فضاهای در نظر گرفته شده برای تبلیغات و جلوگیری از آلودگی بصری سطح شهر از پیش بینی 2300 سازه برای تبلیغات انتخاباتی در شهر تهران خبر داد.

حمید فرزام در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند عملکرد و اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران برای آماده کردن فضاهای تبلیغات در انتخابات برای شهر تهران گفت: سازه های مناسب تبلیغات انتخاباتی تهیه و ساخته شده و در اختیار شهرداری های مناطق برای نصب قرار گرفته است تا بر اساس نیاز به هر تعداد که نیاز است در سطح شهر نصب شود.

وی افزود: تعدادی از این سازه ها به شکل آزمایشی نصب شده اما چون تبلیغات میدانی و محیطی شروع نشده همه این سازه ها هنوز پخش نشده اما همگی آنها تا 20 خردادماه سال جاری نصب و عملیاتی خواهند شد.

تعداد 2300 سازه آماده شده که با توجه به میزان نیاز و تراکمی که در زمان تبلیغات به وجود می آید،توزیع و نصب می کنیم.

فرزام ادامه داد: در مرحله نخست چیزی کمتر از 50 درصد سازه های آماده شده را جانمایی می کنیم که بزودی نصب می شوند و به صورت تدریجی اگر مورد اقبال ستادهای انتخاباتی قرار بگیرند و تقاضا و تبلیغات بیشتر شود نصب سازه ها را تقویت می کنیم و تعداد بیشتری نصب می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 2300 سازه تبلیغاتی ویژه انتخابات در پایتخت

آماده سازی 2300 سازه تبلیغاتی ویژه انتخابات در پایتخت