مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:452021-05-31سياسي

کمربندی پاکدشت معطل بودجه/ با مشارکت بخش خصوصی آزادراه غدیر را تکمیل می کنیم


وزیر راه و شهرسازی درباره علت تکمیل نشدن پروژه آزادراه غدیر در حوزه کمربندی پاکدشت گفت: مهم ترین علت این مسئله کمبود اعتبارات و مشکلات مربوط به تملک اراضی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، و شهرسازی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 9 خرداد 1400) و در پاسخ به سوال ملی فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت و 18 نماینده مجلس در خصوص علت عدم تکمیل پروژه کمربندی پاکدشت اظهار داشت: این پروژه به علت عدم بودجه کافی از پیشبرد لازم برخورد نبوده و در سال های اخیر نیز موضوع آزادسازی و تملک اراضی مطرح بوده و به دلیل کمبود اعتبارات به کندی پیش رفته است.

وی افزود: البته تلاش کرده ایم سازوکار مشخصی برای تقویت این پروژه و خروج آن از رکود تعریف کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تلاش کرده ایم تا از محل بند 6 تبصره 19 سرمایه گذار جذب کنیم که این مسیر 33 کیلومتری که 10 کیلومتر آن طی شده، با تامین مالی به سرانجام برسد.

اسلامی با بیان اینکه مذاکراتی با بنیاد مستضعفان، قرارگاه خاتم الانبیاء، وزارت دفاع و چند نهاد دیگر انجام شده ولی استقبالی نشده است، خاطرنشان کرد: راهکار دوم این بوده است که از محل تبصره های 5 و 6 تامین مالی کنیم و نقطه عبوری از پاکدشت را تمام کنیم که این کار در دستور است، البته اعتبار مورد نیاز برای انجام این پروژه 2 هزار میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربندی پاکدشت معطل بودجه/ با مشارکت بخش خصوصی آزادراه غدیر را تکمیل می کنیم

کمربندی پاکدشت معطل بودجه/ با مشارکت بخش خصوصی آزادراه غدیر را تکمیل می کنیم