مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-31سياسي

نماینده پاکدشت از پاسخ های وزیر راه به طور مشروط قانع شد


نماینده مردم پاکدشت در مجلس پس از طرح سؤال خود از وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت عدم تکمیل پروژه کمربندی پاکدشت به طور مشروط از پاسخ های وی قانع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز مجلس سوال ملی فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت و 18 نفر از نمایندگان از و استانداری تهران جلسات متعددی برگزار شده اما این پروژه به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه حجم تردد روزانه خودروها در محورهای مواصلاتی پاکدشت به تهران و پاکدشت به سمنان 190هزار خودرو در روز است یادآور شد: بعد از این حجم ترددها و خطر تصادفات جاده ای بیشتر می شود و اگر از این پروژه بهره برداری شود 40 درصد ترافیک این مسیر کم می شود.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در پاسخ به سؤال بشیری نماینده پاکدشت با اشاره به اینکه کمبود اعتبارات مهمترین توقف در اجرای پروژه بوده است گفت: 2 هزار میلیارد تومان بر اساس برآورد سال 98 برای این پروژه اعتبار لازم است اما ردیف مصوب آن در بودجه امسال فقط 6 میلیارد و 100 میلیون تومان است که با بدهی موجود به پیمانکاران راهی جزء استفاده از ظرفیت تبصره 6 و سرمایه گذاری بخش خصوصی نداریم.

وی افزود: ان شاءالله با بکارگیری همه ظرفیت ها دو پروژه آزادراه غدیر و کمربندی پاکدشت را در مدت باقیمانده به مرحله قرارداد می رسانیم و تمام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پاکدشت از پاسخ های وزیر راه به طور مشروط قانع شد

نماینده پاکدشت از پاسخ های وزیر راه به طور مشروط قانع شد