مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:202021-05-31اقتصادي

حمایت های دولت از گردشگری آسیب دیده از کرونا، شایسته و در شان نبود


معاون اقتصادی استاندار یزد با اشاره به حمایت های ناکافی دولت از صنعت آسیب دیده گردشگری، تعطیلی پنج شنبه ها و انجام سفرهای هوشمند خصوصا با فعال کردن مثلث طلایی گردشگری را پیشنهادات تاکنون محقق نشده برای جبران خسارات این بخش ذکر کرد.

- ایسنا/یزد معاون اقتصادی استاندار یزد با اشاره به حمایت های ناکافی دولت از صنعت آسیب دیده گردشگری، تعطیلی پنج شنبه ها و انجام سفرهای هوشمند خصوصا با فعال کردن مثلث طلایی گردشگری را پیشنهادات تاکنون محقق نشده برای جبران خسارات این بخش ذکر کرد.

سیدمسعود عظیمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این که حمایت های دولت خصوصاً در مورد بخش گردشگری شایسته و در شان نبود، گفت: هر چند تسهیلاتی به این بخش تعلق گرفت و حمایت هایی مانند تعویق هزینه های آب، برق، گاز انجام شد اما این حمایت ها التیام بخش پیکر ضربه خورده گردشگری نبوده است.

وی با اشاره به همراهی های حاکمیت از خسارت دیدگان کرونا، اظهار کرد: به عنوان بخشی از دولت سعی کردیم با ارائه پیشنهاداتی موثر، سعی در جبران خسارات صنعت گردشگری کنیم که این پیشنهادات شامل تعطیلی پنج شنبه ها، انجام سفرهای هوشمند خصوصا با فعال کردن مثلث طلایی گردشگری و همچنین هدایت و مدیریت مراسم های عزاداری و عروسی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های دولت از گردشگری آسیب دیده از کرونا، شایسته و در شان نبود

حمایت های دولت از گردشگری آسیب دیده از کرونا، شایسته و در شان نبود