مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:152021-05-31سياسي

عربستان تکلیف حج را مشخص نمی کند


در نشست رایزنی مسؤولان حج ایران و افغانستان با اشاره به تعیین نشدن سهمیه حج کشورها، تاکید شد: عربستان هرچه سریع تر تکلیف حج را روشن کند.

- در نشست رایزنی مسؤولان حج ایران و افغانستان با اشاره به تعیین نشدن سهمیه حج کشورها، تاکید شد: عربستان هرچه سریع تر تکلیف حج را روشن کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، مسؤولان حج جمهوری اسلامی ایران و افغانستان در یک ویدئوکنفرانس در حوزه های حج، عمره و عتبات به رایزنی و تبادل نظر پرداختند و از توسعه همکاری های دو کشور در این حوزه ها استقبال کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ـ، علی رضا رشیدیان ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ و مولوی محمد قاسم حلیمی ـ وزیر ارشاد، حج و اوقاف جمهوری اسلامی افغانستان ـ به بیان نقطه نظرات خود درخصوص حج آینده پرداختند و طرف افغانستانی مشورت، تبادل نظر و تعامل بیشتر با مسؤولان حج و زیارت ایران را برای ارائه خدمات بهتر به زائران این کشور خواستار شد.

در این نشست، طرفین به فرصت کم باقی مانده تا حج برای سازماندهی اعزام زائران به سرزمین وحی اشاره کردند و گفته شد که با وجود پیگیری های صورت گرفته، عربستان تاکنون سهمیه کشورها را برای حج اعلام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان تکلیف حج را مشخص نمی کند

عربستان تکلیف حج را مشخص نمی کند