مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:102021-05-31فرهنگي

صحبت های صریح ابوالفضل جلیلی در پی صدور یک مجوز / خوشحال نیستم


ابوالفضل جلیلی که سرانجام بعد از ساخت 15فیلم برای اولین بار مجوز نمایش گرفته است، می گوید: سال ها پیش در یک برنامه زنده رادیویی که آقای شمقدری هم آن سوی خطش بود، - صحبت های صریح ابوالفضل جلیلی در پی صدور یک مجوز / "خوشحال نیستم" ابوالفضل جلیلی که سرانجام بعد از ساخت 15فیلم برای اولین بار مجوز نمایش گرفته است، می گوید: سال ها پیش در یک برنامه زنده رادیویی که آقای شمقدری هم آن سوی خطش بود، از ایشان پرسیدم به خاطر بازی های سیاسی فیلم مرا توقیف کردید یا به دلیل دفاع از فرهنگ و تفکر اسلامی؟ اگر به خاطر سیاسی بازی است، باید خسارت های روحی و روانی و اجتماعی را که بر من و خانواده ام وارد شد، جبران کنید ولی اگر به دلیل دوم است، از این پول می گذرم چون خودم هم مسلمانم.

این فیلمساز حالا که بعد از این همه سال برای اکران فیلم مسیر معکوس مجوز گرفته است، حال و روز خود را شبیه عاشقی می داند که در دوره پر سوز و گداز عاشقی به معشوق نرسیده و بعد از گذر سالیان دور، دیگر اشتیاقی برای این وصال ندارد.

او در گفتگو با ایسنا از دلبستگی اش به دوره نوجوانی، علاقه اش به عرفان و معرفت اسلامی و شوقش برای دعوت مردم به مهرورزی و پرهیز از خشونت می گوید، از خستگی ناپذیر بودنش در کار فیلمسازی و تاکید دارد اگر با اکران نشدن مسیر معکوس بیت المال و اسلام نجات پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های صریح ابوالفضل جلیلی در پی صدور یک مجوز / خوشحال نیستم

صحبت های صریح ابوالفضل جلیلی در پی صدور یک مجوز / خوشحال نیستم