مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:002021-05-31اقتصادي

به کارگیری روش های جدید مشارکت وقفی در میراث فرهنگی


مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری های مشترک فی مابین این سازمان و «صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی» برگزار شد.

- ، تفاهم نامه همکاری مرمت، احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی، فرهنگی و مذهبی ثبت ملی با مالکیت سازمان اوقاف و امور خیریه فی مابین این سازمان و صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی منعقد شد.

مهدی پندار معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه مراسم انعقاد این تفاهم نامه اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری مرمت، احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی، فرهنگی و مذهبی ثبت ملی با مالکیت سازمان اوقاف و امور خیریه به همت معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه و صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، پیرو تفاهم نامه منعقده فی مابین ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه و وزیر میراث، گردشگری و صنایع دستی در یازدهم آبان 1398 منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از امضای این تفاهم نامه دید هم افزایی وجود نداشت، تاکید کرد: خوشبختانه موضوع مالکیت و بهره برداری در ذیل این تفاهم نامه حل خواهد شد؛ پس از راه اندازی کارگروه مشترک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری روش های جدید مشارکت وقفی در میراث فرهنگی

به کارگیری روش های جدید مشارکت وقفی در میراث فرهنگی