مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-31اجتماعي

عملیات کف سازی بلوار سیف الدوله ملایر در حال انجام است


شهردار ملایر از اتمام عملیات کف سازی یک سوم طول بلوار سیف الدوله ملایر با استفاده از سنگ های گرانیتی خبر داد.

- حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، به عملیات نورپردازی بلوار سیف الدوله ملایر اشاره و اظهار کرد: اعتباری خارج از اعتبارات جاری داخلی شهرداری به نورپردازی این بلوار اختصاص یافت و باید این اعتبار را تنها برای نورپردازی بلوار به صورت نصب چراغ در چمن ها اختصاص می دادیم.

بابایی با بیان اینکه بخش عمده ای از چمن های بلوار آسیب دیده و نیازمند بازسازی است، گفت: با توجه به اینکه بلوار سیف الدوله، پیاده راه محسوب شده و یکی از خیابان های شاخص شهر و یک بلوار گردشگری است، نباید پروژه های اجرایی در این بلوار را پروژه محلی در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه عملیات کف سازی بلوار سیف الدوله از دو ماه پیش آغاز شده است، تصریح کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته در مورد موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی شهرستان ملایر، از سنگ های مرغوب و گرانیتی برای کف سازی بلوار استفاده شده است.

شهردار ملایر به ضرورت مشارکت فعال شهروندان در پیشبرد اهداف مدیریتی و توسعه پایدار شهری اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت بلوار سیف الدوله به عنوان یک بلوار گردشگری و پرتردد، باید از سنگ های با کیفیت و مقاوم در برابر برف و باران برای کف بلوار استفاده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات کف سازی بلوار سیف الدوله ملایر در حال انجام است

عملیات کف سازی بلوار سیف الدوله ملایر در حال انجام است