مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 03:402021-05-31سياسي

بشیری: تهران طرح جامع حمل و نقل ندارد


نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طرح جامع حمل و نقل استان برای پایتخت وجود ندارد، گفت که در حال حاضر 8 درصد شبکه معابر این استان در شرایط بحرانی هستند و در آینده با 59 درصد مشکل مواجه می شوند.

- نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طرح جامع حمل و نقل استان برای پایتخت وجود ندارد، گفت که در حال حاضر 8 درصد شبکه معابر این استان در شرایط بحرانی هستند و در آینده با 59 درصد مشکل مواجه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد بشیری در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان طرح سوال خود از وزیر راه و شهرسازی درباره ی علت عدم تداوم اجرای پروژه ملی کمربندی جنوبی پاکدشت در جاده امام رضا (ع) اظهار کرد: در حوزه راه 50 تن از نمایندگان از وزیر سوال دارند که در دستور کار قرار دارد.

بشیری ادامه داد: 20 درصد تردد کشور در استان تهران انجام می شود و دو کریدور بزرگ حمل و نقل شرق و غرب و شمال و جنوب از استان عبور می کند.

پروژه ای که تحت عنوان کمربندی پاکدشت از آن صحبت می شود 12 سال است که آغاز شده ولی راه به جایی نبرده و گرفتاری های زیادی دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که هرگونه اختلال در سیستم حمل و نقل و ترافیک استان تهران موجب بحران می شود، ادامه داد: تهران مادر تمام استان های کشور است ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشیری: تهران طرح جامع حمل و نقل ندارد

بشیری: تهران طرح جامع حمل و نقل ندارد