مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 03:002021-05-30بين الملل

عملیات بزرگ یمنی ها در «جیزان» دشمن سعودی را به وحشت انداخته است


رییس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد: عملیات بزرگ یمنی ها در «جیزان» دشمن سعودی را به گونه ای به وحشت انداخته است که نمی خواهد واقعیت را بپذیرد.

- به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی تأکید کرد: ائتلاف متجاوز سعودی مدعی است که تصاویر منتشر شده از عملیات بزرگ نیروهای یمنی در جیزان دروغ پردازی است.

بر اساس این گزارش، رییس کمیته عالی انقلاب یمن تصریح کرد: ما می خواهیم به سعودی ها اعلام کنیم که برای تبادل اجساد عناصر متجاوز کشته شده در جریان عملیات بزرگ جیزان کاملاً آماده هستیم.

وی در ادامه مقامات ائتلاف سعودی را خطاب قرار داد و گفت: اگر تصاویر مربوط به عملیات جیزان اینگونه شما را وحشت زده کرده است که حاضر نیستید حقیقت را ببینید، پس از عملیات های آتی و انتشار تصاویر آنها چه خواهید کرد؟ رییس کمیته عالی انقلاب یمن همچنین گفت: به هر حال، ما آماده هستیم تا از طریق صلیب سرخ به تبادل اجساد عناصر متجاوز کشته شده در جیزان بپردازیم.

همچنین از رسانه هایی که در تصاویر و فایل های ویدئویی عملیات تشکیک می کنند، دعوت می کنیم تا با آن دسته از عناصر متجاوز به اسارت گرفته شده که تصاویرشان منتشر شده است، مصاحبه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات بزرگ یمنی ها در «جیزان» دشمن سعودی را به وحشت انداخته است

عملیات بزرگ یمنی ها در «جیزان» دشمن سعودی را به وحشت انداخته است