مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 03:002021-05-30سياسي

ما ظرف 8 سال ویران کردیم شما 100 روزه درست کنید (!)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شرق همان روزنامه ای است که تیتر امضای کری تضمین است را منتشر کرد و همچنین تیتر های اینک بدون تحریم ، پیروزی بدون جنگ ، - روزنامه زنجیره ای شرق پس از 8 سال خلاف گویی و تحمل خسارت های هنگفت ناشی از آدرس های غلط به مردم، از دولت نیامده طلبکار شد.

این روزنامه از دولت و رییس جمهور پرسیده که در مهار تورم در صد روز اول چه موفقیتی کسب خواهند کرد؟ (!) به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شرق همان روزنامه ای است که تیتر امضای کری تضمین است را منتشر کرد و همچنین تیتر های اینک بدون تحریم ، پیروزی بدون جنگ ، هر روز تأخیر در اجرای توافق 100 میلیون دلار ضرر و.

را در تاریخ مطبوعات به یادگار گذاشت.

مدیر این نشریه بعد از این که کار از کار گذشت، در گفتگو با حسین دهباشی اعتراف کرد که برای جا انداختن و باور شدن توافق مجبور شده اند به مردم دروغ بگویند! اما خروجی این روند، چند برابر شدن تحریم ها در کنار واگذاری امتیازات نقد هسته ای و برجای گذاشتن رکورد های 600 تا 800 درصدی تورم در زمینه ارز، و مسکن و سکه و طلا و خودرو و کالا های اساسی بود.

با وجود این کارنامه سیاه، روزنامه شرق در یادداشتی با عنوان تورم زدایی در 100 روز اول می نویسد: چندسالی است که گزارش صدروزه رییس جمهوری جدید در جامعه جا افتاده و به گونه ای موجب تغییر ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما ظرف 8 سال ویران کردیم شما 100 روزه درست کنید (!)

ما ظرف 8 سال ویران کردیم شما 100 روزه درست کنید (!)