مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 02:352021-05-30اقتصادي

بانک ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارند


بانک ها به هیچ عنوان بر اساس قانون مستقیماً حق خلع ید و تصرف واحدهای تولیدی را ندارند و خلع ید صرفاً بر اساس رسیدگی های قضایی یا اجرای ثبت متصور است و در هر صورت حق تعطیلی واحدها را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی، دادستان قزوین در پنجمین نشست کارگروه حمایت از تولید ستاد ها را هدف قرار دهد و به نابودی بکشاند و آثار و آسیب های آن فراگیر و گاهاً جبران ناپذیر است و بسیاری از آسیب های اجتماعی، ناشی از تعطیلی واحدهای تولیدی، بیکاری و مسائل معیشتی است.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: عامل بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی عدم اشتغال و بیکاری است و ما باید تلاش کنیم تا واحدهای تولیدی فعال باشند، تا افراد بیشتری اشتغال داشته و بی تردید کاهش نرخ بیکاری، موجب کاهش آسیب های اجتماعی و کاهش تشکیل پرونده و در نهایت کاهش ورودی زندان خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه جانشینی بانک ها در واحدهای تولیدی به مفهوم تملک نیست، یادآور شد: خلع ید از مالک حقیقی و حقوقی مستلزم مالک شدن است، اما آنچه در فرآیند جانشینی اتفاق می افتد، صرفاً تغییر بهره بردار است و بانک جانشین سرمایه گذار می شود و تفاهم نامه این موضوع را مدیریت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارند

بانک ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارند