مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 02:202021-05-30ورزشي

گفتگوی مهر با مربی تنیس روی میز بعد از 40 دیدار بدون باخت و مساوی


سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در حالی تیم باشگاهی خود را برای سومین دوره متوالی قهرمان لیگ ایران کرد که شاگردانش در 40 دیدار نه باختی داشتند و نه مساوی.

- ، بیست و چهارمین دوره مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان که سوم دی ماه سال گذشته با حضور 6 تیم آغاز شد، جمعه گذشته با قهرمانی تیم شهرداری شهر بابک به پایان رسید.

شاگردان حمیده ایرانمنش در تیم شهرداری شهر بابک در حالی عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند که طی دو فصل گذشته هم قهرمان لیگ تنیس روی میز بانوان شده بودند.

بنابراین آنها با قهرمانی در این فصل از رقابت ها هت تریک کردند.

البته این تنها رکوردی نبود که حمیده ایرانمنش و شاگردانش در تیم شهرداری شهر بابک به نام خود ثبت کردند؛ 40 برد در 40 دیدار متوالی رکورد دیگری است که در پایان این فصل از مسابقات به نام این مربی و بازیکنانش به ثبت رسید.

ایرانمنش که همزمان هدایت تیم ملی تنیس روی میز بانوان را هم بر عهده دارد، می گوید برنامه ریزی، همدلی و اتحاد فوت کوزه گری است که تیمش را در مسابقات باشگاهی به این رکوردها رسانده است.

به قصد هت تریک وارد مسابقات شدیم سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری شهر بابک در گفتگو با و محدودیت هایی که برایمان ایجاد کرده بود، ترکیب تیم را خیلی زود مشخص کردیم و به صورت آنلاین وضعیت تمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی مهر با مربی تنیس روی میز بعد از 40 دیدار بدون باخت و مساوی

گفتگوی مهر با مربی تنیس روی میز بعد از 40 دیدار بدون باخت و مساوی