مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 23:202021-05-30سياسي

موضوع حکم امام درباره ستاد فرمان هشت ماده ای چه بود؟


در دهم خرداد ماه سال 62، آقایان موسوی اردبیلی، رییس دیوان عالی کشور و میر حسین موسوی، نخست وزیر درباره اعضای ستاد فرمان هشت ماده ای، نامه ای به امام نوشتند که با موافقت ایشان روبرو شد.

- در تاریخ دهم خرداد 1362 مطابق با هجدهم شعبان 1403 در حکمی خطاب به آقایان موسوی اردبیلی (رییس دیوان عالی کشور) و میر حسین موسوی (نخست وزیر) بر ادامه کار ستاد پیگیری فرمان هشت ماده ای توسط قوه قضاییه تاکید و با قدردانی از اعضای ستاد موافقت کردند.

متن حکم امام به شرح زیر است: [ بسمه تعالی.

حضرت آیت الله العظمی امام خمینی، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ـ ‎ ‎ دامت برکاته حدود پنج ماه است به دنبال فرمان هشت ماده ای ، ستاد پیگیری تشکیل گردیده و در این مدت ‎ ‎ علی رغم مشکلات زیاد و با تلاش پیگیر و شبانه روزی به انجام وظایف و مسئولیت خود مشغول شد و ‎ ‎ مقداری از عملکرد خود و نتایج به دست آمده طی دفتری تقدیم خدمت نمود و بقیه شکایات را به ‎ ‎ مراجع صلاحیتدار ارجاع تا به نوبت رسیدگی شود.

از آنجا که کلیه این امور جنبه قضایی دارد و فعلاً هم ‎ ‎ همه ارگان های قضایی، شورای عالی قضایی، دیوان عالی کشور، محکمه انتظامی، سازمان بازرسی کل کشور ‎ ‎ و محاکم و دادسراها کاملاً آمادگی دارند مسئولیت محوله را به عهده گرفته و انجام دهند اگر حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع حکم امام درباره ستاد فرمان هشت ماده ای چه بود؟

موضوع حکم امام درباره ستاد فرمان هشت ماده ای چه بود؟