مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 18:152021-05-30سياسي

عشایر به عنوان جمعیت مولد کشور در اقتصاد تأثیرگذار هستند


عشایر به عنوان جمعیت مولد در اقتصاد کشور بسیار تأثیرگذار هستند اما کمترین امکانات در اختیار آن ها قرار دارد و وظیفه مسؤولان در قبالشان را سنگین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، محمدصادق معتمدیان عصر امروز در حاشیه سفر دو روزه خود به شهرستان قوچان در بازدید از عشایر منطقه ایزانلو شهر مرزی باجگیران اظهار کرد: عشایر در حوزه صنایع دستی بسیار فعال هستند که برای کمک به بانوان این حوزه باید تسهیلات بدون کارمزد از محل ماده 16 تأمین شود.

  استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه به منظور تأمین برق مورد نیاز عشایر باید پنل خورشیدی ویژه آن ها در نظر گرفته شود، گفت: فرمانداری قوچان می تواند بخشی از هزینه تأمین پنل های خورشیدی را از محل ارزش افزوده تأمین کند، البته باید در میان عشایر تبلیغات صورت بگیرد تا آن ها تمایل دریافت این پنل ها را داشته باشند.

  وی شورای عشایری را دارای تکالیف خاصی دانست که باید در حوزه های بهداشتی، امور دام و غیره پیگیری هایی انجام دهند و خاطرنشان کرد: عشایر قشر کم برخوردار، کم توقع و صادقی هستند و به عنوان جمعیت مولد در اقتصاد کشور تأثیر می گذارند ولی متأسفانه کمترین امکانات کشور در اختیار آن ها قرار دارد و همین مسئله وظیفه مسؤولان در قبال آن ها را سنگین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر به عنوان جمعیت مولد کشور در اقتصاد تأثیرگذار هستند

عشایر به عنوان جمعیت مولد کشور در اقتصاد تأثیرگذار هستند