مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 17:552021-05-30اقتصادي

نرخ بیکاری استان اصفهان به زیر 10 درصد رسیده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: نرخ بیکاری در این استان از 14.

4 درصد در سال 97 به زیر 10 درصد در سال جاری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید حسن قاضی عسگر روز یک شنبه در جمع خبرنگاران اصفهانی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته نرخ بیکاری در استان تک رقمی شد و سیاست هایی در پیش گرفته تا شاهد توسعه پایدار در سطح استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان ادامه داد: تغییر اقلیم سال ها است استان را در بر گرفته و موجب خشکسالی و کاهش بارندگی و به تبع آن مشکلات متعدد برای هم استانی ها بوجود آمده است و لذا توسعه طرح های کم آب بر و طرح هایی که میزان مصرف آب و آلایندگی کمتر داشته باشند، در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توسعه گردشگری از جمله طرح هایی بود که در دستور کار قرار داشت ولی با شیوع در خصوص راه اندازی شهرک تخصصی شیمی پارک در شهرضا، شهرک صنعتی خصوصی طلا و جواهر و ناحیه صنفی طلا و جواهر با مسوولیت شهرداری اصفهان انجام شده است و در این خصوص مراحل اخذ مصوبه شورای برنامه ریزی و اختصاص زمین برای این طرح در حال پیگیری است.

وی با اشاره به مشکل قطع برق در بخش واحدهای تولیدی، گفت: در این خصوص 2 جلسه با مسوولان برق برگزار شده است و مشکلات بخش صنعت به ویژه صنایع شیمیایی در زمان قطع برق اطلاع رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری استان اصفهان به زیر 10 درصد رسیده است

نرخ بیکاری استان اصفهان به زیر 10 درصد رسیده است