مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 16:252021-05-30دانش

احداث پیست دوچرخه سواری در مجتمع آموزش عالی اسفراین


رییس اداره تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین از احداث پیست و ایستگاه دوچرخه سواری در این مجتمع آموزشی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین از احداث پیست و ایستگاه دوچرخه سواری در این مجتمع آموزشی خبر داد.

علی قربانی شیراز، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به احداث پیست دوچرخه سواری در مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین، بیان کرد: با مساعدت اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم تحقیقات وفناوری، دانشجویان مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین صاحب پیست دوچرخه سواری می شوند.

وی هدف از این اقدام را غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و ایجاد نشاط در محیط های دانشجویی، ترویج فرهنگ تندرستی، ورزش و جایگزینی دوچرخه به جای خودرو در حمایت از ایجاد دانشگاه سبز ذکر کرد.

قربانی در خصوص اعتبار مورد نیاز برای این طرح، گفت: پیست به طول دو هزار متر در رینگ مجتمع و با مشارکت 60 درصد اداره کل تربیت بدنی و 40 درصد مجتمع آموزش عالی با مبلغی بالغ بر دو میلیارد ریال ایجاد خواهد شد.

وی در این خصوص اضافه کرد: امید می رود با پشیبانی خوب اداره تدارکات و تخصیص به موقع اعتبارات لازم، این پرژه قبل از پایان خرداد ماه به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پیست دوچرخه سواری در مجتمع آموزش عالی اسفراین

احداث پیست دوچرخه سواری در مجتمع آموزش عالی اسفراین