مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 16:052021-05-30سياسي

مردم به انتخابات امیدوارانه نگاه کنند


فرماندار رفسنجان از مردم درخواست کرد نگاه امیدوارانه به انتخابات داشته باشند و گفت: حضور موثر و با مشارکت بالا در انتخابات مایه تقویت بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

- ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان از مردم درخواست کرد نگاه امیدوارانه به انتخابات داشته باشند و گفت: حضور موثر و با مشارکت بالا در انتخابات مایه تقویت بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

مجید فصیحی هرندی 9 خردادماه در نشست خبری اظهار کرد: حضور موثر و مشارکت بالای مردم در انتخابات مایه تقویت بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: باید از تفرقه پرهیز کنیم و در انتخاب فرد اصلح که بتواند با تیم های قوی در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و .

کشور را اداره کند دقت لازم را داشته باشیم.

اگر انتخاب خوب داشته باشیم تأثیر آن برای چندین سال باقی می ماند و مدیریت کردن با برنامه امکان پذیر است، بهترین راه این است که با مردم صادق باشیم.

فصیحی هرندی با بیان اینکه نیاز داریم شور انتخاباتی در جامعه ایجاد شود و بیشتر سعی می کنیم که نقاط قوت گفته شود، تصریح کرد: باید به گونه ای رفتار کنیم که مردم امیدوارانه به انتخابات نگاه کنند و مردم هم به این انتخابات فقط به یک روز رأی گیری ننگرند بلکه به سرنوشت هشت سال و یک قرن فکر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به انتخابات امیدوارانه نگاه کنند

مردم به انتخابات امیدوارانه نگاه کنند