مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 15:352021-05-30اقتصادي

کارخانه های سیمان اصفهان خواهان تجدید نظر قیمت گذاری دستوری هستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت : واحدهای تولید سیمان در این استان در پی افزایش هزینه های تولید خواهان تجدید نظر در قیمت گذاری دستوری برای محصول خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، سید حسن قاضی عسگر روز یکشنبه در جلسه کارگروه وِیژه صنایع استان اصفهان با اشاره به اینکه گروه کاری ویژه صنعتی هر ماه برای  بررسی مشکلات بخش صنعت برگزار می شود، اظهارداشت: تولید کنندگان سیمان از یک طرف با افزایش هزینه های 64 درصدی تولید سیمان و ازسوی دیگر با افزایش 30 درصدی  قیمت سیمان مواجه هستند که هزینه های تولید بیش از قیمت سیمان شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: امروز تولیدکنندگان سیمان درخواست داشتند، نسبت به نحوه قیمت گذاری دستوری، تجدید نظری صورت گیرد.

وی با تاکید به اینکه نرخ سیمان بسته به عرضه و تقاضاست،گفت: کارخانه های تولید سیمان در اصفهان، قیمت فله ای سیمان را 210 هزار تومان برای هر تن و کیسه را 310 هزار تومان در هر تن می فروشند و این در حالی است که در استان های هم جوار رقم فروش تا 800 هزارتومان در هر تن هم به فروش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه های سیمان اصفهان خواهان تجدید نظر قیمت گذاری دستوری هستند

کارخانه های سیمان اصفهان خواهان تجدید نظر قیمت گذاری دستوری هستند