مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 14:452021-05-30سياسي

آخرین اخبار انتخابات/ احتمال تغییر تعداد صندوق های رأی در سمنان


تدابیر مختلفی برای برگزاری انتخابات پرشور در صحت و سلامت در استان سمنان اندیشیده شده است و به گفته مسؤولان احتمال تغییر در تعداد صندوق های رأی در استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، زمان زیادی تا روز 28 خردادماه یعنی روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در کشور باقی نمانده است و طی روزهای آینده شور انتخاباتی بین مردم افزایش می یابد.

28 خردادماه روزی سرنوشت ساز برای مردم کشورمان است که باید با حضور پرشور خود پای صندوق های رأی در تعیین سرنوشت خود نقش آفرینی کنند.

مسؤولان کشور و استان سمنان هم با اجرای برنامه های مختلف و تدابیر اندیشیده شده در حال آما ده سازی شرایط برگزاری انتخابات پرشور هستند.

مستندسازی عملکرد هیأت بازرسی انتخابات سمنان رییس هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان می گوید: مستندسازی عملکرد هیأت بازرسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان سمنان با جدیت دنبال شود.

منوچهر فخری افزود: کارهای بسیار وزارت کشور تا به اینجای کار از عملکرد این هیأت بر اساس گزارش های رسیده رضایت دارد.

وی خاطرنشان کرد: در فرآیند برگزاری انتخابات ارکان مختلفی نقش دارند که به مانند پازل این ارکان برای حُسن اجرای انتخابات به یکدیگر کمک می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار انتخابات/ احتمال تغییر تعداد صندوق های رأی در سمنان

آخرین اخبار انتخابات/ احتمال تغییر تعداد صندوق های رأی در سمنان