مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 14:002021-05-30اقتصادي

ضرورت افزایش سقف تسهیلات جهت اتمام پروژه ها


استاندار تهران بر افزایش سقف تسهیلات و افزایش 2 درصدی یارانه تسهیلات توسط سازمان برنامه و بودجه برای پروژه های جهش تولید تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در اولین کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری مشترک با جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به افزایش تورم و افزایش قیمت لوازم مصرفی پروژه های جهش تولید بایستی سقف تسهیلات اضافه شود و یارانه تسهیلات نیز 2 درصد افزایش یابد که این موضوع در سازمان برنامه و بودجه باید تایید شود.

وی افزود: اهمیت کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری فعالیت بیشتری را می طلبد و هرکدام متولی خاصی دارد و شرح وظایف نیز ابلاغ شده است.

دو کمیته اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری نیز مشخص شده تا فعالیت ها روان تر پیش برود، به علاوه جلسات اقتصاد مقاومتی نیز باید به صورت متناوب برگزار شود.

وی ادامه داد: 43 پروژه جهش تولید در استان تهران وجود دارد که 21 پروژه در حوزه جهادکشاورزی است و 90 درصد این پروژه ها در شش ماه اول سال جاری افتتاح می شود.

9 پروژه در حوزه صنعت داریم که سه پروژه مربوط به شهرک های صنعتی است و بقیه پروژه ها با زمان بندی تا پایان 6 ماه اول سال 1400 به بهره برداری می رسد.

استاندار تهران تاکید کرد: سه پروژه در حوزه دانش بنیان وجود دارد که دو پروژه به سرانجام رسیده و یک پروژه دیگر 80


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش سقف تسهیلات جهت اتمام پروژه ها

ضرورت افزایش سقف تسهیلات جهت اتمام پروژه ها