مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 13:152021-05-30سياسي

جهادگران کارآفرین برای اشتغال پایدار محرومان دست به کار شدند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 32 «جهادگر کارآفرین» با این نهاد همکاری دارند که در این زمینه فعالیت های بسیار مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی خانوار تحت حمایت صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری 32 جهادگر کارآفرین تلاش های بسیاری در زمینه اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت به انجام رسیده است.

وی افزود: حضور نیروهای بسیجی و جهادی در کنار امدادگران این نهاد، شور مضاعفی را در بین اقشار آسیب پذیر ایجاد می کند که این امر منجر به تسریع در روند توانمندسازی مددجویان خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: گروه های جهادی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار برای خانوار تحت حمایت داشته اند و بهره گیری از این ظرفیت مهم می تواند نتایج بسیار مطلوبی را به همراه داشته باشد که درصدد همکاری های بیشتر با جهادگران کارآفرین هستیم.

دشتی با بیان اینکه نه تنها در زمینه اشتغال زایی بلکه در سایر زمینه های رسیدگی به امور فقرا و محرومان جامعه نیز تلاش داریم از ظرفیت گروه های جهادی بهره مند شویم، تشریح کرد: در بخش های ساخت و تعمیر مسکن مددجویی و اعزام اکیپ های درمانی و بهداشتی به مناطق محروم نیز تلاش می کنیم از ظرفیت های مهم بسیجیان و گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران کارآفرین برای اشتغال پایدار محرومان دست به کار شدند

جهادگران کارآفرین برای اشتغال پایدار محرومان دست به کار شدند