مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 13:002021-05-30پزشكي

آمار بدی در زمینه مصرف دخانیات در بین دانش آموزان و دانشجویان داریم


مدیر گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در زمینه شیوع مصرف دخانیات در میان دانش آموزان و دانشجویان 4000 نفر دانش آموز پایه دهم مورد مطالعه قرار گرفته و اطلاعات آن به تفکیک هر شهرستان موجود است اما آمار خوبی نیست.

- ایسنا/کرمان مدیر گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در زمینه شیوع مصرف دخانیات در میان دانش آموزان و دانشجویان 4000 نفر دانش آموز پایه دهم مورد مطالعه قرار گرفته و اطلاعات آن به تفکیک هر شهرستان موجود است اما آمار خوبی نیست.

علی بهرام نژاد امروز 9 خردادماه در نشست خبری به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات با اشاره به اینکه در دنیا برای پیشگیری از اعتیاد تمرکز بر سیگار و مواد دخانی است زیرا در سنین پایین تأثیر زیادی روی هیجان می گذارد، افزود: فرهنگ مصرف از سیگار به سمت قلیان رفته و وضعیت مصرف در استان کرمان مشابه کشور یعنی 15 درصد است.

وی با اشاره به اینکه مراکز درمان اعتیاد قادر به ارائه کمک های اولیه در موضوع دخانیات هستند؛ تصریح کرد: برنامه در دست اقدام وزارتخانه و علوم پزشکی کرمان راه اندازی مرکز جداگانه ای در شهرهای متقاضی است.

بهرام نژاد بیان کرد: در زمینه شیوع مصرف دخانیات در میان دانش آموزان و دانشجویان 4000 نفر دانش آموز پایه دهم مورد مطالعه قرار گرفته و اطلاعات آن به تفکیک هر شهرستان موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بدی در زمینه مصرف دخانیات در بین دانش آموزان و دانشجویان داریم

آمار بدی در زمینه مصرف دخانیات در بین دانش آموزان و دانشجویان داریم