مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:352021-05-30اقتصادي

هفتمین فروشگاه صنایع دستی در اراک افتتاح می شود


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: همزمان با روز جهانی صنایع دستی، فروشگاه صنایع دستی سرای کتابفروشان بازار تاریخی اراک افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک قاسم کاظمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت 20 خردادماه روز جهانی صنایع دستی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در این راستا و ضمن تبریک این مناسبت، اظهار کرد: با توجه به شرایط و زرندیه انجام می گیرد.

10 شهرستان استان مرکزی دارای بازارچه دائمی صنایع دستی هستند و تنها دو شهرستان خنداب و زرندیه بهره مند نبودند که خوشبختانه امکان ایجاد این بازارچه های دائمی صنایع دستی در این دو شهرستان مذکور فراهم شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان کرد: افتتاح کارگاه تولیدی صنایع‎دستی در حوزه آثار چوبی در روستای مشهد میقان شهرستان اراک که به ایجاد 20 فرصت شغلی می انجامد از دیگر برنامه ها در هفته صنایع دستی دانست.

کاظمی ادامه داد: فروشگاه صنایع دستی در سرای کتاب فروشان بازار تاریخی اراک افتتاح می شود که تعداد فروشگاه ها نیز به هفت عدد می رسد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی یک وبینار با محوریت تشریح فعالیت های یک ساله استان مرکزی در حوزه صنایع دستی برگزار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین فروشگاه صنایع دستی در اراک افتتاح می شود

هفتمین فروشگاه صنایع دستی در اراک افتتاح می شود