مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:302021-05-30سياسي

بهره مندی از ظرفیت سواحل مکران به منظور ایجاد اشتغال ایثارگران


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: بهره مندی مطلوب از ظرفیت توسعه سواحل مکران به منظور ایجاد اشتغال ایثارگران با تعامل و همکاری مسئولان امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطا ناوکی در نشست با محمد رادمهر فرماندار شهرستان مکران، گزارش مختصری از فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ارائه کرد و گفت: سال گذشته با تلاش و عزم راسخ پرسنل بنیاد هرمزگان، شاخصه های خدمات دهی به ایثارگران ارتقای قابل توجهی داشت و در سطح کشور جزو رتبه های برتر مطرح شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به توسعه سواحل مکران در راستای انتقال نفت از مسیر جاسک و صادرات آن به حوزه خلیج فارس، افزود: بی شک با اجرای طرح فوق الذکر، در آینده ظرفیت اشتغال زایی این شهرستان افزایش پیدا می کند، لیکن انتظار داریم همه مسئولان شهرستانی به ویژه مجموعه فرمانداری در خصوص جذب فرزندان شاهد و ایثارگران اهتمام جدی بورزند.

وی با بیان اینکه حوزه تعاون بنیاد هرمزگان در سال 99، با برنامه ریزی دقیق، تخصصی و سنجیده و همچنین با حمایت از طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی، فرصت های مناسبی برای اشتغال و رسیدن به معیشت پایدار ایجاد کرد، یادآور شد: بهره مندی مطلوب از ظرفیت توسعه سواحل مکران به منظور ایجاد اشتغال ایثارگران نیز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از ظرفیت سواحل مکران به منظور ایجاد اشتغال ایثارگران

بهره مندی از ظرفیت سواحل مکران به منظور ایجاد اشتغال ایثارگران