مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:152021-05-30سياسي

کاهش بیش از 10 درصدی وقوع جرم در نیروهای مسلح کشور


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از کاهش بیش از ده درصدی وقوع جرم در نیروهای مسلح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با اعلام این خبر افزود: در بعضی استان ها مثل گلستان کاهش جرایم چشمگیرتر است.

وی همچنین با اشاره به طرح بازگشت به سنگر برای نیروهای پایور و سربازان فراری گفت: در این طرح با ماه و سال غیبت کاری نداریم و فردی که خود را برای خدمت معرفی کند از تخفیف قانونی بهره مند می شود.

بهرامی به سیاست کیفری سازمان قضایی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: در رسیدگی به پرونده های جرایم عادی و غیرعمد به جهت کاهش جمعیت کیفری، با متهمان با رأفت برخورد می شود اما در پرونده های حساس و مهم، با مجرمان به شدت برخورد صورت می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات اشاره و به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید در این انتخابات فرد اصلحی را انتخاب کنیم و دقت کنیم که سرنوشت کشور و انقلاب اسلامی را به دست چه کسی می سپاریم.

در این مراسم غلام الواری به عنوان رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان منصوب و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین محمداسماعیل زارعی کیایی قدردانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بیش از 10 درصدی وقوع جرم در نیروهای مسلح کشور

کاهش بیش از 10 درصدی وقوع جرم در نیروهای مسلح کشور