مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:152021-05-30اقتصادي

اعلام دلایل اجرای زودهنگام خاموشی ها/ طی 6 روز اخیر خاموشی در استان اردبیل نداشتیم


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با همکاری مردم اردبیل در طول 6 روز اخیر هیچ گونه خاموشی در سطح استان نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین قدیمی بعدازظهر امروز در نشست خبری که در شرکت کل توزیع برق استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: امسال بر خلاف سال های گذشته اجرای خاموشی ها زودتر از زمان مقرر آغاز شد که یکی از دلایل آن، گرمای شدید تابستانی است که در کشور رخ داده است و طی هفته های اخیر شاهد افزایش دمای هوا بودیم.

وی افزود: افزایش یک درجه ای دما در کشور با افزایش یک هزار و 300 مگاواتی مصرف برق همراه است و امسال در سطح کشور تابستان بسیار سخت و دشواری را تجربه خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان در حال حاضر شاهد خشکسالی بی سابقه نیم قرن اخیر هستیم و دومین دلیل آغاز خاموشی ها، شروع به کار زودهنگام بیشتر پمپ های آب کشاورزی است.

قدیمی بیان کرد: دلیل سوم، فعالیت ماینر ها در سطح کشور و استان اردبیل است و در استان هیچ گونه مجوز فعالیت مجاز برای استخراج ارز دیجیتال صادر نشده است و کلیه فعالیت ها غیرقانونی است.

وی ادامه داد: از عموم مردم استان اردبیل تقاضا داریم در راستای کمک به کنترل مصرف برق در استان، در صورت اطلاع از فعالیت استخراج ارز دیجیتال، موارد را به شماره تلفن 121 یا آدرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام دلایل اجرای زودهنگام خاموشی ها/ طی 6 روز اخیر خاموشی در استان اردبیل نداشتیم

اعلام دلایل اجرای زودهنگام خاموشی ها/ طی 6 روز اخیر خاموشی در استان اردبیل نداشتیم