مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 11:402021-05-30سياسي

موافقت کمیسیون آموزش با ارجاع تخلفات «سازمان سمت» به قوه قضاییه


سخنگوی کمیسیون آموزش ازموافقت اعضای کمیسیون با بررسی گزارش تخلفات «سازمان سمت» طبق ماده 234 آیین نامه خبر داد وگفت: در صورت موافقت نمایندگان در صحن مجلس این گزارش به قوه قضاییه ارسال می شود.

- سخنگوی کمیسیون آموزش ازموافقت اعضای کمیسیون با بررسی گزارش تخلفات سازمان سمت طبق ماده 234 آیین نامه خبر داد وگفت: در صورت موافقت نمایندگان در صحن مجلس این گزارش به قوه قضاییه ارسال می شود.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفتگو با مهر در خصوص جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: رسیدگی به تقاضای اعمال ماده (234) آیین نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه ها (سازمان سمت) با حضور مسئولان این سازمان در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، اعضای کمیسیون در 3 جلسه این موضوع را مورد بررسی قرار دادند و نهایتا امروز در خصوص اعمال تقاضای ماده (234) رأی گیری شد.

وی ادامه داد: اکثریت اعضای کمیسیون پس از استماع گزارش تخلفات در حوزه نشر، پژوهش، اداری و استخدامی و عمرانی و دفاعیات رییس سازمان سمت رأی مثبت به اعمال ماده (234) آیین نامه داخلی در خصوص این موضوع دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیسیون آموزش با ارجاع تخلفات «سازمان سمت» به قوه قضاییه

موافقت کمیسیون آموزش با ارجاع تخلفات «سازمان سمت» به قوه قضاییه