مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 11:402021-05-30اقتصادي

صدور مجوز 58 رمز ارز در استان اصفهان


معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان درباره قطعی برق و آثار استخراج رمزارزها بر خاموشی ها، گفت: در حال حاضر در استان اصفهان 58 مجوز رمز ارز صادر شده است، - ایسنا/اصفهان معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان درباره قطعی برق و آثار استخراج رمزارزها بر خاموشی ها، گفت: در حال حاضر در استان اصفهان 58 مجوز رمز ارز صادر شده است، اما هیچ یک از آنها هنوز به بهره برداری نرسیده اند.

محمد زینلی پور امروز (یکشنبه- 9 خرداد ماه) در نشستی که با حضور معاون اقتصادی استاندار اصفهان در جمع خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: توسعه صنعت به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته استان عمدتا در شعاع 50 کیلومتری بود، اما اکنون این توسعه در مناطق کمتر توسعه یافته باید بر اساس سند آمایش سرزمین انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان صمت صدور مجوز به صنایع آب بر را متوقف کرده است، افزود: فولاد مبارکه، ذوب آهن و دیگر صنایع استان بالغ بر 55 میلیون مترمکعب از مصرف آب رودخانه زاینده رود را کاهش داده اند تا جایی که امروز استان اصفهان در استفاده از پساب در صنعت حرف اول را در کشور می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: با وجود مشکلات مربوط به تحریم ها و تورم اما، عملکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز 58 رمز ارز در استان اصفهان

صدور مجوز 58 رمز ارز در استان اصفهان