مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 11:202021-05-30اجتماعي

تحول در محتوای آموزشی و ساماندهی شرایط معلمی محور تمرکز


دبیر کل شورای عالی آموزش وپرورش، چهار محور تمرکز شورای عالی را «کیفیت ارزشیابی»، «تحول در محتوای آموزشی»، «ساماندهی شرایط معلمی» و «مدیریت مدرسه» دانست.

- ، محمود امانی طهرانی در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی یکی از سرآمدترین استان های کشور در حوزه تعلیم و تربیت در سطح کشور است و رشیدی ها، باغچه بان ها و رشدیه ها بیانگر قدمت تاریخی، فرهنگی و تمدن در این خطه است.

دبیر کل شورای عالی آموزش وپرورش افزود: در دوران وقایع تاریخی نیز این استان با الهام از همین تعالیم منشأ اثر فراوانی در انقلاب ها ازجمله نهضت مشروطیت و انقلاب اسلامی داشته است.

امانی طهرانی ارزان ترین راه برای ارتقاء تمام شاخص های جامعه را مدرسه عنوان کرد و ادامه داد: صرف بودجه در آموزش وپرورش، صدها برابر ارزش افزوده در بخش های دیگر خواهد داشت.

وی گفت: با پرورش یک دانش آموز خوب، پدر و مادری خوب رشد پیدا می کند و این رشد خوب سودی سرشار برای جامعه خواهد داشت و اگر بخواهیم کشوری متعالی داشته و حرفی برای گفتن داشته باشیم راهی جز توجه به آموزش وپرورش نداریم.

وی با اشاره به برنامه های شورای عالی آموزش وپرورش گفت: امروز در شورای عالی آموزش وپرورش در 4 محور تمرکز داریم که ساماندهی شرایط معلمی در کشور یکی از دغدغه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در محتوای آموزشی و ساماندهی شرایط معلمی محور تمرکز

تحول در محتوای آموزشی و ساماندهی شرایط معلمی محور تمرکز