مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 11:102021-05-30دانش

وزیر علوم پیشنهاد تأسیس شبکه تلویزیونی «علم و فناوری» را به سازمان صدا و سیما داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نامه منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری خطاب به علی عسگری رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آمده است؛ - وزیر علوم پیشنهاد تأسیس شبکه تلویزیونی علم و فناوری را به سازمان صدا و سیما داد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه ای به رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تأسیس شبکه تلویزیونی مستقلی با عنوان علم و فناوری را پیشنهاد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نامه منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری خطاب به علی عسگری رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آمده است؛ افزایش ضریب نفوذ آموزش عالی در ایران طی سال های گذشته، موضوع بررسی ها و تحلیل های گسترده جامعه بین المللی بوده است.

از جمله تحصیل بالغ بر 3 میلیون و 300 هزار دانشجو و دانش آموختگی بیش از 10 میلیون نفر در دانشگاه های کشور که عمده آنان طی سال های اخیر انجام گرفته است.

وی همچنین با اشاره به قرار گرفتن ایران در رتبه نخست تولید علم در منطقه و جهان اسلام و ارتقای ایران به رتبه 67 در حوزه نوآوری عنوان کرده است: تشکیل هزاران واحد فناور و شرکت دانش بنیان (کوچک و بزرگ) که زمینه گسترش و نفوذ علم را در جامعه ایرانی فراهم آورده اند فقط بخش کوچکی از دستاورد های آموزش عالی طی سال های گذشته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم پیشنهاد تأسیس شبکه تلویزیونی «علم و فناوری» را به سازمان صدا و سیما داد

وزیر علوم پیشنهاد تأسیس شبکه تلویزیونی «علم و فناوری» را به سازمان صدا و سیما داد