مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 11:102021-05-30اقتصادي

اجرای طرح تحول دیجیتال فولادمبارکه بااستفاده ازتجربیات بین المللی


مدیرکل کسب وکار سازمانی شرکت ایرانسل گفت: ایرانسل تجارب بسیاری در صنعت و عرصه بین المللی به دست آورده که آنها را در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال فولادمبارکه به کار می گیریم.

- ، محسن یوسف پور مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل در آیین امضای تفاهم نامه فولاد مبارکه با ایرانسل اظهار داشت: فولادمبارکه نخستین شرکتی است که در طرح تحول دیجیتال ورود پیدا کرده است.

وی افزود: با اجرای طرح تحول دیجیتال پارامترهایی چون افزایش بهره وری، کاهش میزان مصرف انرژی، بهره برداری از داده های تجمیع شده در سایر سیستم ها و فرآیندهای تولید در راستای استقرار کارخانه متصل هوشمند، پایش و مدیریت هوشمند، دقیق و به موقع فرآیندها و عملیات حمل سرباره، پایش و کنترل هزینه های حمل سرباره، افزایش ایمنی در فرآیندها و عملیات حمل سرباره، بهبود فرآیندهای تعمیر و نگهداری تجهیزات و نخستین گام اجرایی برای تحقق رؤیای فولاد هوشمند، از سنگ تا رنگ امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل ادامه داد: ایرانسل تجارب بسیاری از شرکای تجاری خود در صنعت و عرصه بین المللی به دست آورده و امیدوار است بتواند آنها را در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه به کار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تحول دیجیتال فولادمبارکه بااستفاده ازتجربیات بین المللی

اجرای طرح تحول دیجیتال فولادمبارکه بااستفاده ازتجربیات بین المللی