مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 10:252021-05-30بين الملل

نخستین میزبانی نیوزیلند از نخست وزیر استرالیا از زمان شیوع کروناویروس


نخست وزیر استرالیا در حالی وارد شهر توریستی کویینزتاون به جهت یک بازدید شبانه طی امروز یکشنبه شد که از جاسیندا آردرن، همتای نیوزیلندی خود با سنت مائوری هونگی که در آن پیشانی و بینی را به یکدیگر می چسبانند، - نخست وزیر استرالیا در حالی وارد شهر توریستی کویینزتاون به جهت یک بازدید شبانه طی امروز یکشنبه شد که از جاسیندا آردرن، همتای نیوزیلندی خود با سنت مائوری "هونگی" که در آن پیشانی و بینی را به یکدیگر می چسبانند، استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مسائلی شامل اختلافات فزاینده با چین و چگونگی بازگشایی مرزها بعد از همه گیری احتمالا جزو عناوینی خواهد بود که از سوی رهبران استرالیا و نیوزیلند در نخستین دیدار رودرروی آنها از زمان شیوع کروناویروس که دو کشور را به بستن مرزهایشان وا داشت مورد بحث قرار خواهد گرفت.

اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا اولین رهبر جهان است که از زمان اقدام دو کشور در بستن مرزهایشان با هدف مهار ویروس، به نیوزیلند سفر می کند.

ماه گذشته میلادی این کشورهای همسایه اقدام به گشایش یک حباب مسافرتی بدون قرنطینه کردند، هر چند که شیوع اخیر ویروس در ملبورن، نیوزیلند را وادار به معلق ساختن این سازوکار با استرالیا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین میزبانی نیوزیلند از نخست وزیر استرالیا از زمان شیوع کروناویروس

نخستین میزبانی نیوزیلند از نخست وزیر استرالیا از زمان شیوع کروناویروس